suchy pisze:Muszę sie przejechać do Poznania zobaczyć jak autko na żywo wygląda,no i sprawy typu dyfer i reszte na podnośniku chce zobaczyć ją dokładnie.Na co zwrócić większą uwage??vanos bedzie słychać ??
Zwróć uwagę na dyfer i uszczelniacze - jak zdrowy to powinien być suchy - jak kręcone bąki to padają uszczelniacze z bardziej obciążonej strony i pewnie łącznik wału będzie zużyty
Vanos w moim silniku terkocze przez 2-3 sekundy po czym ucicha. Natomiast jeżeli nie słyszałeś nigdy takiej motorowni - to na jałowym przypomina diesla.
Zwróć uwagę na przewody wspomagania - jeżeli się pocą - a pocą się w 99% E39 niezależnie od typ motorowni, to potrzebna wymiana - a ta jest troche upierdliwa bo trzeba motorownie podwiesić (ale koszt węży ca~350zł - więc jest coś do stargowania).
Przepływki metodą opisaną na forum sądze że warto sprawdzić, chociaż przy obecnych warunkach drogowych może być ciężko.